آخرین به روز رسانی در 12 ژوئن 2023

سیستم مدیریت مشتریان

CRM یا همان Customer relationship management است که به معنای مدیریت تعامل با مشتریان است. CRM یک رویکرد بالقوه به بخش مدیریت تعامل یک شرکت با مشتریان فعلی و آینده نگر است که تلاش می کند با تجزیه و تحلیل داده های مشتریان یک شرکت سعی در بهبود روابط تجاری و در نهایت به صورت کاملا خاص تمرکز بر حفظ مشتری و رشد فروش است.
سیستم مدیریت مشتریان هزاره اطلاعات شریف
سیستم مدیریت مشتریان هزاره اطلاعات شریف

نیاز به CRM دارید؟

حرفه ای، مقرون به صرفه و ایمن با هزاره اطلاعات شریف

CRM چیست؟
نرم افزار crmیکی از مهمترین نرم افزارهایی است که امروزه برای مدیریت روند خرید و ارتباط با مشتریان به کار برده می شود. در این نرم افزار می توان صفر تا صد یک پروژه را بازنمایی کرد و این امکان برای کارفرمایان به وجود می آید تا مراحل جذب و خرید یک مشتری را به دقت زیر نظر داشته باشند. همچنین، امکانات متعددی همچون دسته بندی مشتریان ویژه در این نرم افزار وجود دارد و همین امر می تواند باعث شود تا شرایط خاصی برای مشتریان وی آی پی در نظر گرفته شود. امروزه، تمامی شرکت های بزرگ برای مدیریت روند کاری مشتریان خود از این نرم افزار استفاده می کنند.
مزایای استفاده از نرم‌ افزار CRM
مزایای نرم افزار سی آرم ام به حدی شگفت انگیز است که هرگز نمی توان آن را نادیده گرفت. بی شک یکی از مهمترین مزیت های این نرم افزار افزایش فروش است. زیرا این نرم افزار مسیر را به خوبی نشان می دهد و با ارائه راهکارها مناسب بروز خطاها را به حداقل می رساند. از مزایای دیگر نرم افزار سی آر ام می توان به موارد زیر اشاره کرد: نرم افزار سی آر ام به کسب و کارها کمک می کند تا نرخ نگهداری از مشتریان افزایش پیدا کند. نرم افزار سی آر ام به کسب و کارها کمک می کند تا خدمات پس از فروش بهبود پیدا کند. نرم افزار سی آر ام به کسب و کارها کمک می کند تا خدمات تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ خود را هدفمند پیش ببرند. نرم افزار سی آر ام به کسب و کارها کمک می کند تا نرخ خرید مشتریان را افزایش دهند. نرم افزار سی آر ام به کسب و کارها کمک می کند تا خط مشی کاری بهتر مشخص شود. نرم افزار سی آر ام ارتباطات میان سازمانی را سرعت می دهد. در واقع، با این نرم افزار پوشه هر مشتری در مقابل چشم کارمندان قرار دارد و آنها با استفاده از این اطلاعات راحت تر می توانند مشتریان را راهنمایی کنند. این موضوع سبب کاهش در زمان و تمرکز بیشتر بر موفقیت کاری می شود. به همین دلیل، امروزه تمامی کسب و کارهایی که به دنبال موفقیت هستند استفاده از نرم افزار crm را مد نظر قرار می دهند.
اهداف استفاده از نرم افزار CRM
یکی از اهداف اصلی نرم افزار crm تجزیه و تحلیل داده هاست. در تمامی نرم افزارهای سی آر ام امکان گزارش گیری تعبیه شده است. شما می توانید در هر دوره گزارشی را از این نرم افزار بدست بیاورید و عملکرد تیم فروش را بررسی کنید. همچنین، این نرم افزار این امکان را فراهم می سازد تا سیستم یک شرکت به صورت اتوماسیون شود و همه چیز تحت کنترل قرار گیرد. در این صورت داده های یک شرکت از بین نمی روند و داده ها برای همیشه در سیستم باقی می مانند. این موضوعی است که تمامی کسب و کارها در زمان استفاده از نرم افزار crm باید مد نظر داشته باشند.
طراحی گرافیک هزاره اطلاعات شریف
طراحی گرافیک هزاره اطلاعات شریف

 

گرافیک خود را به ما بسپارید

در صورتی که هدف شما از طراحی سایت صرفا ورود کاربران به سایت بوده بدون این که گرافیک خوب و جذابی برای آن به کار برده باشید؛ قادر نخواهید بود مخاطب را در سایت خود نگه دارید در نتیجه شما متضرر شده اید و در واقع هزینه هایی که در زمینه طراحی سایت پرداخته اید به هدر رفته است. زیرا در بدو ورود کاربران به یک سایت، اولین چیزی که نظر آن ها را جلب می کند جلوه های بصری سایت شماست. بنابراین چنانچه سایتی فاقد این جاذبه های بصری باشد کاربر بلافاصله پس از ورود، صفحه باز شده را می بندد و از سایت خارج می شود. در نتیجه نرخ پرش سایت شما که اصطلاحا Bounce Rate گفته می شود افزایش می دهد که به هیچ وجه اتفاق خوبی نیست. بر همین اساس توصیه می شود مدیران سایت ها نسبت به طراحی گرافیک سایت توجه لازم را داشته باشند.
90

لوله کشی و تعمیرات

98

نصب و تعمیرات

87

سایر خدمات لوله کشی

حقایق و ارقام ما

شما می توانید به کیفیت و حرفه ای بودن کار ما اعتماد کنید

13سال تجربه
15متخصص
۵جایزه
70مشتری راضی

به مشتریان خوشحال ما بپیوندید

شما می توانید لوله کش ما و کیفیت و حرفه ای بودن کار ما اعتماد کنید.